Стратегічні комунікації та PR
Ток-шоу "Проблемні питання українського PR- ринку", завершуючий аккорд PR-форуму на виставці REX-2007, стало одним з найбільш яскравих подій форуму.
Ток-шоу "Проблемні питання українського PR- ринку", завершуючий аккорд PR-форуму на виставці REX-2007, стало одним з найбільш яскравих подій форуму. Захід був організований Publicity Creating на замовлення оргкомітету виставки REX-2007.
У рамках ток - шоу обговорювалися три актуальні питання:
• Тендери на PR-обслуговування: надмірність або необхідність?
• Платні статті: реклама або інструмент PR?
• PR-фахівці: Хто? Де? Вартість послуг?
У якості експертів ток - шоу виступили керівники провідних PR агенцій. До дискусії також активно підключалися присутні в залі представники компаній і підприємств, журналісти, а також представники PR – агенцій.
Як відзначила ведуча ток - шоу Руслана Плис, "Дискусія вийшла гострою і навіть десь несподіваною. Люди були відверті, прагнули донести свою позицію – це найголовніше. Думаю, формат ток- шоу зарекомендував себе добре, і подібні заходи можуть відбутися і на наступній виставці REX".