Стратегічні комунікації та PR
З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму
З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму, спрямовану на інформування потенційних клієнтів.
Адресатам доставляють красиво упаковані червоні яблука* та листівку. На обкладинці листівки – слоган „Чому результати бувають різними?”, що супроводжує контрастне зображення: засохле дерево та червоне яблуко.
„При вигляді цих соковитих яблук, відразу зрозуміло, що вони смачні, чи не так? Таким же прогнозованим та відчутним повинен бути результат від PR-комунікацій” – так починається текст всередині, звертаючи далі увагу адресатів на маркетингову результативність PR.
Перші адресати ДМ програми вже відзначали позитивні емоції, які виникають при її отриманні, а також зацікавлення можливостями маркетингових комунікацій для вирішення своїх бізнес-завдань.
Генеральний директор Publicity Creating, президент Publicity Group, Валерій Курейко зазначив: „ДМ є наступним етапом програми „ Конкретний результат за справедливу ціну”, прийняту у березні. Мета ДМ-активності – привернути увагу зацікавлених компаній, викликати емоційну та кінестетичну реакцію, що сприяє встановленню подальших контактів”.