Стратегічні комунікації та PR
Процес репозиціонування компанії Publicity Creating, розпочатий у січні 2006 р., успішно завершено.
Процес репозиціонування компанії Publicity Creating, розпочатий у січні 2006 р., успішно завершено. Програма репозиціонування включала: частковий ребрендінг, редизайн логотипу, фірмового стилю та корпоративного сайту, оновлення місії, зміни у структурі компанії, вдосконалення лінії продуктів. Загальний бюджет репозиціонування склав понад 200 тис. доларів США.
Підбиваючи підсумки, Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко відзначив: "Репозиціонування – це зміна філософії та бізнес-процесів компанії. За 22 місяці, що пройшли, в компанії відбулися внутрішні зміни, які дозволять розвиватися більш ефективно, надати клієнтам прогнозований результат PR-діяльності на тлі вищої якості обслуговування".
Сьогодні Publicity Creating позиціонується в галузі стратегічних комунікацій і PR. Основні напрями діяльності: репутаційний PR, маркетинговий PR, зв'язки зі ЗМІ, дослідження та консалтинг.