Стратегічні комунікації та PR
У ході доповіді Валерія Вікторовича Курейка, було розглянуто актуальні питання, стосовно нейтралізації негативної інформації та чуток про українську металопродукції, шляхів та методів формування позитивної громадської думки про метало виробників в Україні та за кордоном.
У ході доповіді Валерія Вікторовича Курейка, було розглянуто актуальні питання, стосовно нейтралізації негативної інформації та чуток про українську металопродукції, шляхів та методів формування позитивної громадської думки про метало виробників в Україні та за кордоном.
В.Курейко, зокрема, відзначив, що у порівнянні із 2004 роком на ринку виробників металопродукції відбулися кількісні зміни. Практично кожна велика компанія усвідомила необхідність більш активно діяти у напрямку піар. Проблема у тому, що великі металургійні підприємства зазвичай наймають іноземні піар-агенції, які відстоюють інтереси своїх країн. Рішення полягає у навчанні та формуванні команди вітчизняних піар-спеціалістів, за допомогою практикуючих агенцій та досвідчених фахівців ринку.