Publicity Creating проводить наступні види досліджень:
- моніторинг інформаційного простору
- контент-аналіз публікацій
- аналітика
- опитування
- аудит PR діяльності
- деякі різновиди "таємного покупця" (mistery shopping) та партизанського маркетингу.
Результати досліджень дозволяють:
- вивчити ситуацію (всі види згаданих досліджень актуальні перед розробкою стратегії, комунікаційної програми)
- оцінити результати піар-кампанії (актуально по закінченню піар-кампанії (або її етапів), щоб визначити ефективність проведеної роботи)
- відслідковувати поточну ситуацію (моніторинг негативу в Інтернет, моніторинг конкурентів, а також визначення динаміки публікацій із згадуванням бренду)
- вносити необхідні корективи у комунікаційну програму, інформаційну діяльність (аналітика, контент-аналіз)
- краще розуміти свою цільову аудиторію, ставлення до своєї компанії, бренду, їх рівень знаності, у порівнянні із конкурентами (опитування, медіа-рейтинги)
- виявляти сильні та слабкі сторони піар-діяльності компанії, з метою активізації роботи, вдосконалення її методів і підвищення ефективності (PR-аудит)
Служба аналітики та моніторингу Publicity Creating долучається до обслуговування всіх наших клієнтів, адже на основі даних щоденного моніторингу та контент-аналізу готуються щомісячні звіти. Варто зазначити, що ми проводимо моніторинг інформаційного Інтернет-простору, соціальних мереж і блогів.
На основі моніторингу також можуть створюватись такі продукти як Медіа-рейтинг, Індекс цитування у ЗМІ, Аналітичний звіт і т.д.
Опитування - зазвичай проводяться експертні інтервью представників цільових аудиторій (наприклад, клієнти, партнери, журналісти, експерти), також можливе анкетування кінцевих споживачів, потенційних клієнтів, і т. ін.
PR-аудит проводять фахівці з великим практичним досвідом та фундаментальними знаннями, керуючись спеціальними методиками, а також зберігаючи повну конфіденційність щодо результатів аудиту (а за бажанням замовника - і щодо факту його проведення). Publicity Creating - одна з перших компаній в Україні, що почала проводити аудит PR-діяльності.
PR-аудит часто проводять у таких випадках:
- компанія змінює свою бізнес-стратегію, позиціонування на ринку
- у компанії відбулася структурна перебудова або зміна топ-менеджменту
- перед компанією чи брендом постають нові завдання
- компанія прагне систематизувати роботу у галузі PR
- компанія бажає підвищити ефективність комунікаційної чи інформаційної діяльності
- компанія бажає посилити свою PR-активність
- керівництво компанії не задоволене результатами PR-діяльності
- компанія хоче визначитись із подальшими приорітетами у галузі PR
- компанія хоче отримати незалежну оцінку ефективності своєї PR-діяльності
- компанія хоче оцінити ефективність роботи PR-агенції чи власного PR-відділу.
До організації та проведення досліджень ми також залучаємо дочірню структуру Publicity Group - Інформаційно-аналітичний центр "Publicity".