Стратегічні комунікації та PR
У середині липня Publicity Creating уклала договір з київським Інститутом реклами про просування цього вузу.
У середині липня Publicity Creating уклала договір з київським Інститутом реклами про просування цього вузу.
Мета PR-кампанії – інформування потенційних абітурієнтів ВНЗ , а також широкого загалу про переваги навчання в Інституті реклами.
У межах проекту Publicity Creating буде здійснювати просування Інституту реклами як в спеціалізованих ЗМІ, так і в мережі Інтернет, включаючи інтерактивні форми спілкування з аудиторією.
Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Нам надзвичайно приємно, що співпраця з Інститутом реклами плідно розвивається. Адже цей вищий навчальний заклад вже понад 10 років готує кваліфікованих фахівців у галузі маркетингових комунікацій».