Стратегічні комунікації та PR
У 2009 році компанія Publicity Creating продовжує співробітництво з ТМ "Імідж Лабораторія". Метою PR-кампанії – досягнення маркетингових завдань замовника шляхом інформування аудиторії про нові продукти та підтримання лояльності споживачів. Першим етапом став запуск тематичних програм на радіо.
1 червня 2009 р. стартувала PR-кампанія продукції ТМ "Імідж Лабораторія" в ефірі "Русcкого радио". "Цілющий антисептичний бальзам" від ТМ "Імідж Лабораторія" стане спонсором двох програм: "Першого сімейного ранкового будильник-шоу" і "Столу замовлень на "Русском радио"". У рамках програми аудиторія буде проінформована про цілющі властивості бальзаму, у прямому ефірі відбудеться розіграш подарунків для слухачів, а також запланований прокат іміджевих аудіо-стопів.
Publicity Creating співпрацює з торгово-виробничим об'єднанням "Імідж" у продовж двох років, здійснюючи комплексні програми просування цієї ТМ на всій території України.