Стратегічні комунікації та PR
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала річний контракт на просування ТМ ColorWay – сумісні витратні матеріали для друку. Комунікаційна програма, розроблена спеціально під потреби клієнта, має назву "По максимуму".
Основна мета програми– сприяти виходу ТМ ColorWay на перші позиції в трійці лідерів ринку витратних матеріалів, а також подальше формування репутації ТМ ColorWay як національного бренду. Комунікаційний план включає підготовку та поширення статей і новин, PR-матеріалів для Інтернет, проведення акцій для партнерів і споживачів, професійних фотографів. Кампанія також включає консалтинг і PR першої особи.
У межах співпраці Publicity Creating уже розроблена антикризова PR-програма й основні стратегічні продукти, провадиться моніторинг інформаційного простору і конкурентного середовища ринку.
Директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "З ColorWay наша команда працює третій рік. За цей час ринок витратних матеріалів отримав статистику, дослідження, багаторазово проводилися різноманітні тестування продукції, з'явилися круглі столи з тематики, тематичні огляди в спеціалізованій пресі. Безліч кінцевих споживачів дізналися про продукцію ТМ ColorWay, працювати з цією торговою маркою виявили бажання сотні партнерів з усіх регіонів України. Наші компетенції – це інформаційна складова просування, усебічний консалтинг, підбір ефективних інструментів, індивідуальний активний підхід. Для цього замовника застосовувалася модель формування ринку "під клієнта".