Стратегічні комунікації та PR
Інформаційним центром "ЕЛВІСТІ" протягом двадцяти шести тижнів 2007 року проводився щотижневий моніторинг кількості посилань в ЗМІ спеціалізованих PR-агентств (медіа-рейтинг).
Інформаційним центром "ЕЛВІСТІ" протягом двадцяти шести тижнів 2007 року проводився щотижневий моніторинг кількості посилань в ЗМІ спеціалізованих PR-агентств (медіа-рейтинг). Спочатку в рейтингу брали участь 20, а з вересня - 24 найбільш відомі спеціалізовані компанії. Медіа-рейтинг був першим подібним проектом на українському PR-ринку.
За підсумками моніторингу, переможцем медіа-рейтингу стала компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating (885 згадок в ЗМІ). Загальна кількість згадок всіх учасників рейтингу в публікаціях ЗМІ за весь час його проведення склало 11072.
Як відзначив Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: "Медіа-рейтинг показав, що для вагомої і стабільної присутності в інформаційному просторі, агентствам необхідна працювати системно, створюючи цікаві і значущі інформповоди. Publicity Creating вміє це робити – не випадково впродовж медіа-рейтингу Publicity Creating неодноразово ставала лідером місяця і лідером тижня".