Стратегічні комунікації та PR
Наприкінці квітня компанія Publicity Creating завершила модернізацію лінійки своїх PR- продуктів та апробацію нових послуг, які запропонує своїм клієнтам у 2010 році.
Наприкінці квітня компанія Publicity Creating завершила модернізацію лінійки своїх PR- продуктів та апробацію нових послуг, які запропонує своїм клієнтам у 2010 році.
Оновлення спектру послуг, що надаються компанією, пов’язано із значними змінами, що відбулися на комунікаційному ринку, а також з метою підвищити вплив комунікаційних програм на цільові аудиторії і спрямувати комплекс комунікацій на досягнення маркетингових результатів.
Крім того, було розроблено та апробовано нові продукти, серед яких „PR-діагностика”, „Sales-raising” , „Експрес-аудит”, що будуть анонсовані найближчим часом.
Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Україна починає входити у посткризовий період, і клієнти потребують продуктів та послуг, що враховують нові, посткризові реалії. За час кризи підходи багато в чому змінились – з’явились нові форми та методи, переосмислено та оновлено традиційні форми, а перед PR-комунікаціями ставляться конкретні, прагматичні завдання”.