Стратегічні комунікації та PR
У літній період стрімко набирають популярності корпоративні PR-заходи, серед яких чи не найбільш затребуваними є іncentive-тури Україною, вважають у компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating.
У літній період стрімко набирають популярності корпоративні PR-заходи, серед яких чи не найбільш затребуваними є іncentive-тури Україною, вважають у компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating.
Тури Україною є хорошою альтернативою дорогим закордонним поїздкам, оскільки в нашій державі багато цікавих та визначних місць з достатньо розвиненою на сьогодні інфраструктурою (готелі, конференц-зали, ресторани, та ін.), яка, до того ж, постійно вдосконалюється.
Як свідчить досвід компанії, бізнес-структури замовляють іncentive-тури Україною для різних цільових аудиторій: співробітників, партнерів чи клієнтів. Підтримати їх лояльність можна в рамках порівняно невеликого бюджету, якщо підійти до організації туру професійно й творчо.
„Основне, що потрібно для організації незабутнього іncentive-туру - це професійна команда. Насамперед, для розробки цікавого сценарію та продуманої в деталях програми, щоб співробітники чи партнери провели час не тільки весело, а й з користю для компанії”, - вважає генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.