Стратегічні комунікації та PR
У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.
У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.
У формі особистого інтерв'ю було опитано 120 експонентів з різних міст України. За підсумками дослідження, практично 100% опитаних вважають участь у виставках ефективним елементом просування.
Як відзначив директор Publicity Creating Валерій Курейко, підсумки опитування свідчать, що виставка залишається ефективним елементом у комплексі просування. Але небагато компаній усвідомлюють, що виставка це інструмент PR, а не реклами, у зв'язку із чим участь у виставці необхідно організовувати заздалегідь та із використанням інструментів PR, зокрема, акцій та шоу на стенді для відвідувачів, проведення заходів PR для фахівців, дилерів, зарубіжних партнерів та ЗМІ.