Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Ефективна участь у виставках
30 Травня 2003

У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.



У травні 2003 р. Publicity Creating підведено підсумки опитування на тему "Ефективна участь у виставках" серед учасників 11-го міжнародного автосалону SIA'2003.

 

У формі особистого інтерв'ю було опитано 120 експонентів з різних міст України. За підсумками дослідження, практично 100% опитаних вважають участь у виставках ефективним елементом просування.

 

Як відзначив директор Publicity Creating Валерій Курейко, підсумки опитування свідчать, що виставка залишається ефективним елементом у комплексі просування. Але небагато компаній усвідомлюють, що виставка це інструмент PR, а не реклами,  у зв'язку із чим участь у виставці необхідно організовувати заздалегідь та із використанням інструментів PR, зокрема, акцій та шоу на стенді для відвідувачів, проведення заходів PR для фахівців, дилерів, зарубіжних партнерів та ЗМІ.
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення