Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / PR-бутік або PR -супермаркет? Золота середина - спеціалізований салон
30 Липня 2008

В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".



В рамках 9 КМФР відбувся майстер-клас керівників компанії Publicity Creating: генерального директора агентства Валерія Курейко та керуючого партнера, Руслани Плис, на тему "Позиціювання PR -агентств: кустарна майстерня,  бутік, супермаркет  або промислове виробництво?".


Говорити про жорстку спеціалізацію гравців даного ринку ще рано, вважають експерти Publicity Creating. Але той факт, що вже в найближчому майбутньому компанії, що надають комунікаційні  послуги, працюватимуть по вужчій спеціалізації, не залишає сумнівів. "Варіант "ми робимо все" скоро зживе себе, адже така постановка питання негативно впливає на успішність самого PR -агентства, – вважає Руслана Плис, – плюс сьогодні і самі клієнти зацікавлені в ранжируванні агентств, структуризації ринку, підвищенні якості послуг і професіоналізму PR -підрядчиків".
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення