Стратегічні комунікації та PR
Основними компонентами програми були: розробка стратегічних документів, серія статей у спеціалізованій та регіональній пресі, згідно із інформаційною моделлю, промо-тур по чотирьом ключовим регіонам України, робота із оргкомітетами, розробка програми участі у спеціалізованих виставках, підготовка та розповсюдження прес-релізів, проведення незалежного споживчого тестування продукції.
Основними компонентами програми були: розробка стратегічних документів, серія статей у спеціалізованій та регіональній пресі, згідно із інформаційною моделлю, промо-тур по чотирьом ключовим регіонам України, робота із оргкомітетами, розробка програми участі у спеціалізованих виставках, підготовка та розповсюдження прес-релізів, проведення незалежного споживчого тестування продукції. Регулярно здійснювався процесний консалтинг керівництва замовника з питань позиціонування та PR-стратегії.