Стратегічні комунікації та PR
12 грудня 2008 року були оголошені переможці конкурсу "Рекрутинг в стилі Форсаж" на кращий статейний матеріал з тематики "рекрутинг, підбір та оцінка персоналу".
12 грудня 2008 року були оголошені переможці конкурсу "Рекрутинг в стилі Форсаж" на кращий статейний матеріал з тематики "рекрутинг, підбір та оцінка персоналу". Иніціатором конкурсу є рекрутингова компанія "Форсаж".
Мисія конкурсу – формування професійного підходу до рекрутингу на українському ринку - як у бізнес – середовищі, так і в медіа – просторі.
Мета проведення конкурсу - сприяти глибшому і більш активному висвітленню проблем і тенденцій на вітчизняному ринку рекрутингу в українських ЗМІ, стимулювати появу нових, цікавих матеріалів на цю тему.
Переможці були оголошені на прес-ланчі в затишній кав'ярні "Кафка", що розташована в центрі Києва, в "Арена Сіті". Після оголошення підсумків конкурсу, нагородження та привітань переможцям, присутні журналісти та організатори спілкувалися в неформальній атмосфері.