Стратегічні комунікації та PR
27 травня 2001 р. на Хрещатику, у ході святкування "Дня Києва", відбулася акція із просування нових охолоджувальних льодяників "NORD" та фруктових льодяників "VIT" (продукція ROSHEN).
27 травня 2001 р. на Хрещатику, у ході святкування "Дня Києва", відбулася акція із просування нових охолоджувальних льодяників "NORD" та фруктових льодяників "VIT" (продукція ROSHEN).
Розробка, організація та проведення акції - Publicity Сreating. Мета акції - ознайомити споживачів із новою льодяниковою карамеллю вітчизняного виробництва, презентувати нові торгові марки.
Учасникам численних конкурсів, які проводились на двох майданчиках діаметром 15 м кожна, оформлених згідно із фірмовим стилем кожної торгової марки, у якості подарунків було вручено тюбики льодяників, іграшки-сувеніри, кульки із логотипом.
У ході акції киянам було безкоштовно роздано понад 4000 тюбиків льодяників обох марок. У конкурсах взяли участь понад 200 чоловік.