Стратегічні комунікації та PR
9-го вересня 2008 р. в інформагенції "Українські новини" компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела прес-конференцію, де провідні експерти у галузі сільського господарства та агробізнесу обговорили підсумки та уроки жнив 2008 року.
9-го вересня 2008 р. в інформагенції "Українські новини" компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела прес-конференцію, де провідні експерти у галузі сільського господарства та агробізнесу обговорили підсумки та уроки жнив 2008 року. В обговоренні, зокрема, взяли участь: Віталій Скоцик, Генеральний директор компанії АМАКО; та Юрій Карасик, Генеральний директор ЗАТ"Племзавод "Агро-Регіон".
У 2008 році вперше за 17 років в Україні мають зібрати понад 48 мільйонів тонн зернових (вже на сьогодні намолочено понад, 43 мільйони тонн, не враховуючи кукурудзу й соняшник).
На тлі високого врожаю 2008 року та привабливих перспектив розвитку сільського господарства Україні у зв'язку із світовою продовольчою кризою, яскраво проявились проблемні питання вітчизняного АПК, що потребують нагального вирішення.
Експерти відзначили, що для нормального розвитку агробізнесу в Україні необхідно рухатись у таких напрямках: нарощування експорту, залучення інвестицій, створення аграрної інфраструктури (насамперед, зерносховищ та переробних комплексів), розвиток тваринництва. Уряд повинен виділяти підтримку аграріям з розрахунку на гектар землі, а не окремо "на добрива", "на горох" і тому подібне.При цьому, фахівеці вважають, що в цілому заходи уряду щодо підтримки аграрної галузі є своєчасними та ефективними, особливо скасування експортних квот та підтримка тваринництва.
Таким чином, щоб перетворити сільське господарство у аграрний бізнес, Україні потрібно збільшити інвестиції у сферу АПК та перейти на новітні технології, вважають фахівці.