Стратегічні комунікації та PR
Протягом січня 2011 року в компанії Publicity Creating відбулася стратегічна сесія, що містила низку тренінгів та практикумів з актуальної тематики, та пройшла під девізом «Ми вирішуємо завдання клієнтів по-новому».
Протягом січня 2011 року в компанії Publicity Creating відбулася стратегічна сесія, що містила низку тренінгів та практикумів з актуальної тематики, та пройшла під девізом «Ми вирішуємо завдання клієнтів по-новому».
Мета сесії - запровадження нових методів та підходів до PR-просування клієнтів і підвищення кваліфікаційного рівня персоналу. Потреба у проведенні сесії зумовлена також завершенням кризового періоду та збільшенням кількості клієнтів у компанії.
Серед тематики, що була розглянута та опрацьована фахівцями протягом сесії: «Нове 3D-мислення в PR», «Створення інформаційних ланцюжків», «Новий підхід до прес-подій», «Ефективні методи роботи в Інтернет та соціальних медіа», «Нові канали комунікацій», «П’ятизірковий сервіс для клієнтів» та інші.
Заключне заняття сесії було виїзним і завершилося створенням нових ефективних схем та алгоритмів роботи: як внутрішніх, так і зовнішніх, насамперед, для роботи з клієнтами. В ході сесії із доповідями виступали керівники та провідні фахівці компанії.
«На сьогодні ключовими інструментами в PR окрім текстів та фото, стає Інтернет-відео та коментарі в мережі. Традиційні PR-заходи відходять у минуле, на порядку денному – взаємопроникнення on-line і off-line методів. Компанії хочуть спілкуватись із своїми цільовими аудиторіями напряму, без посередництва ЗМІ, прагнуть побачити конкретний результат від піар-діяльності. Саме у цих напрямках і буде діяти Publicity Creating у 2011 році», - відзначив генеральний директор компанії Валерій Курейко.