Стратегічні комунікації та PR
До кінця липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating має намір завершити програму впровадження нових стандартів для обслуговування клієнтів, і довести їх до відома численних представників у регіонах.
До кінця липня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating має намір завершити програму впровадження нових стандартів для обслуговування клієнтів, і довести їх до відома не тільки співробітників київського офісу, а й численних представників у регіонах.
Робота з партнерами в регіонах наразі проводиться у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” і має на меті покращення якості обслуговування клієнтів.
У рамках програми проводяться зустрічі і спеціальні навчальні тренінги для регіональних представників. При цьому особлива увага приділяється новим видам послуг, так їх ефективності щодо вирішення завдань клієнтів.
„На сьогодні наша компанія має розгорнуту мережу представників у регіонах, яка нараховує понад 80 фізичних та юридичних осіб і покриває всю територію України. Тому для нас є надзвичайно важливим, щоб усі послуги, які надаються у будь-якому регіоні країни, були однаково якісними і стовідсотково задовольняли інтереси клієнтів,” – зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.