Стратегічні комунікації та PR
На початку жовтня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла програму на 2011 рік під назвою «Ми вирішуємо завдання клієнта».
На початку жовтня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла програму на 2011 рік під назвою «Ми вирішуємо завдання клієнта».
Нова програма спрямована на максимальне задоволення потреб клієнтів, що досягається завдяки чотирьом складовим комплексу QAPD (quality, assortment, price, decision): висока якість обслуговування, широкий асортимент продуктів та послуг, оптимальна доступна ціна, індивідуальне рішення для кожного клієнта.
Реалізація програми висунула низку вимог, щодо перебудови внутрішньої роботи в компанії та активізації бізнес-процесів. Наприклад, щоб забезпечити доступну ціну, необхідно було оптимізувати схеми роботи, покращити логістику надання послуг, підвищити рівень ефективності персоналу та задіяти нові, більш ефективні методи й підходи. Також необхідно було досягнути певного рівня «масштабу виробництва», при якому можливо знизити собівартість послуг.
З метою подальшого підвищення якості сервісу, в компанії реалізується безперервна програма тренінгів для підвищення кваліфікаційного рівня персоналу й дотримання корпоративних стандартів. Сам процес обслуговування клієнтів включатиме систему оперативного реагування на зміни на ринку клієнта та у інформаційному середовищі.
А індивідуальний підхід в умовах розмаїття та ускладнення завдань, що стоять перед клієнтами, став можливий завдяки більш глибокому аналізу їх запитів та потреб, концентрації тільки на ключових для клієнта аудиторіях.
«Прийняття спеціальної програми для клієнтів вже стає в нашій компанії хорошою традицією. У 2010 році ми розробили першу таку програму, і вона виявилася результативною. Сьогодні ми єдині на ринку, хто гарантує не лише високу якість послуг, а й конкретний результат для клієнта – насамперед у вигляді підвищення продажів», - зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.