Стратегічні комунікації та PR
Реалізація 3-го етапу маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально» було розпочато 1 липня 2011 року.
У наш час PR-комунікації ускладнюються, стають різноманітнішими і вимагають індивідуального підходу. У той же час, підвищуються вимоги клієнтів до результативності та ефективності PR-програм.
Враховуючи ці тенденції, третій етап маркетингової програми компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating, який буде реалізовано в 3 кварталі 2011 року, присвячений принципу: «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально».
У ході поточного етапу маркетингової програми буде проводитися навчання співробітників, тренінги з підвищення їх навичок у підготовці саме індивідуальних пропозицій для клієнта. Цьому питанню буде присвячена і третя у 2011 році стратегічна сесія компанії Publicity Creating, яка відбудеться у вересні.
Для клієнтів дуже важливо, щоб пропонована комунікаційна стратегія, програма або проект – були дійсно індивідуальними, враховували його особливості, специфіку, побажання, бюджет і т.д. Точно потрапити в потреби клієнта, виправдати його очікування – ключовий фактор конкурентоспроможності PR-агентства сьогодні.
«У нашій компанії цьому завжди приділялася велика увага», – говорить генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, – «Клієнт може бути впевнений, що отримує в Publicity Creating справді «своє» рішення – яке відповідає його вимогам та очікуванням. Це наче костюм, пошитий точно по фігурі, – він значно зручніший, краще сидить і більш красиво виглядає», – додав директор Publicity Creating.
Реалізація 3-го етапу маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта індивідуально» було розпочато 1 липня 2011 року.