Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / PR у сфері trade-promo набирає обертів
10 Листопада 2009

Генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко найбільш затребуваними у сфері trade-promo вважає два види PR-інструментів: заходи та партнерські програми.



Підтримка системи продажів завжди була важливою, а в період кризи напрямок trade-promo для багатьох компаній залишився єдиним, у який вкладають зусилля та кошти. Не дивно, що PR, який впливає на продажі, теж залишився актуальним.

Генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко найбільш затребуваними у сфері trade-promo вважає два види PR-інструментів: заходи та партнерські програми.

PR активно допомагає в підтримці і розвитку стосунків із партнерами по маркетинговому ланцюжку, шляхом проведення семінарів, конференцій, майстер-класів та інших заходів. Експерти відзначають, що явка на подібні заходи значно підвищилася, а «порядок денний» став більш насиченим.

Цим же цілям служать і різноманітні PR-програми, спрямовані на партнерів. «Партнерські програми під час кризи стали більш конкретними і не такими довготривалими, як раніше. Адже сьогодні важливо отримати віддачу якнайскоріше: і для компанії, і для партнерів. Характерно, що багато компаній прагнуть проводити маркетингові акції саме в рамках PR-програм, оскільки в цьому випадку вони працюють краще», - відзначає Валерій Курейко.

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення