Стратегічні комунікації та PR
Publicity Creating запропонувала нову послугу – „PR-діагностика”.
Publicity Creating запропонувала нову послугу – „PR-діагностика”. Актуальність послуги зумовлена потребою клієнтів в оперативному професійному „діагнозі” ситуації у галузі комунікацій, та отриманні ефективного способу вирішення завдань у цій сфері.
Діагностика відбувається під час зустрічі, що проводиться досвідченими консультантами, протягом години, за спеціальним алгоритмом.
Мета зустрічі – виявити потреби клієнта та надати потрібний саме йому „комунікаційний рецепт”. До 1 вересня 2010 року послуги з PR-діагностики надаються за мінімальними, пільговими цінами.
„Сьогодні клієнти хочуть отримувати пропозиції, що точно відповідають їх потребам, тобто конкретні пропозиції, що вирішують конкретні завдання. В цьому якраз і допоможе PR-діагностика”, - відзначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко