Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Інтеграція онлайн-і оффлайн – одна з головних тенденцій 2011 року
26 Січня 2012
 

PR-активності онлайн: Протягом минулого року компанія Publicity Creating нарощувала обсяги PR-діяльності в онлайн-сфері.



PR-активності онлайн стали однією з головних тенденцій українського ринку PR в 2011 році. Наприклад, протягом минулого року компанія Publicity Creating нарощувала обсяги PR-діяльності в онлайн-сфері. Результатом цього стало значне збільшення кількості онлайн-проектів, реалізованих для клієнтів компанії: такі проекти склали 40% всіх активностей, здійснених Publicity Creating у минулому році.

Значним попитом з боку клієнтів, за даними Publicity Creating, користувалася послуга «ведення офіційних блогів компаній». Так, в 2011 році фахівці Publicity Creating регулярно поповнювали важливою і цікавою інформацією, а також збільшували зацікавлену аудиторію блогів, зокрема, ГК «BIONA», ВОК «Вернигора», «Пошторг Україна», «Імідж клуб» та багатьох інших компаній.

Що стосується офіційного блогу Publicity Creating, то його аудиторія протягом року теж розширилася до 800 читачів, а поповнення блогу актуальною інформацією з життя компанії відбувалося не рідше 2-х разів на тиждень. При цьому, використовувався не лише текстовий новинний контент, але також фото- та відеоматеріали.

Ще одна популярна в 2011 році онлайн-PR-послуга, яку надає Publicity Creating своїм клієнтам – представництво компаній, ТМ і окремих продуктових лінійок в соціальних мережах і мікроблогах (у Facebook, Вконтакте, LinkedIn і Twitter). Дана послуга надавалася багатьом клієнтам компанії, зокрема – ТМ «Jaffa Viva», ТМ «Iren Bukur», «Всеукраїнському Поштовому Сервісу», ВОК «Вернигора», мережі супермаркетів «ЕКО-маркет», ГК «Вiona» та іншим.

Власні майданчики Publicity Creating в соціальних мережах (Facebook, LinkedIn, Twitter) також регулярно поповнювалися свіжими новинами, що було відзначено незалежними експертами: компанія посіла 1 місце в рейтингу "Social Media Activity Index 2011", тобто визнана найактивнішим PR-агентством у соціальних медіа.

Крім блогів і майданчиків в соціальних мережах, компанія Publicity Creating нарощувала інформаційну присутність своїх клієнтів в онлайн-середовищі за рахунок відеоконтенту різноманітного змісту (відеоновини, коментарі експертів, ТВ-сюжети, рекламні відеоролики і т.д.). Для цього були створені відеоканали багатьох компаній на найбільш відвідуваних відеопорталах, зокрема для: «ЛІКОНД», «ЕБМ-ПАПСТ Україна», ТМ «Iren Bukur» та інших. До кінця 2011 року кількість відеоматеріалів, представлених на відеоканалі компанії Publicity Creating, перевищила позначку в 50.

Що стосується онлайн-заходів: у 2011 році компанія Publicity Creating організувала цілий ряд експертних онлайн-конференцій для своїх клієнтів: наприклад – «Lime Systems», «Пошторг Україна», «Всеукраїнський Поштовий Сервіс» та інших компаній. Крім того, фахівці Publicity Creating проводили для своїх клієнтів онлайн-трансляції багатьох оффлайн-заходів – прес-конференцій, круглих столів, майстер-класів, розіграшів великих призів в рамках програм лояльності тощо – що є однією з форм інтеграції оффлайн-і онлайн-PR.

«Можна прогнозувати, що у 2012 році співвідношення оффлайн-і онлайн-PR ще більше зміниться на користь останнього, і при цьому будуть розвиватися і ускладнюватись різні форми інтеграції онлайн-і оффлайн-PR. Publicity Creating вже тепер пропонує своїм клієнтам низку PR-послуг такого типу, задля доповнення і посилення комунікаційних програм просування», – зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення