Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Хто потребує PR-послуг? Клієнт-2018!
21 Березня 2018
Масштаб
Масштаб
 
Життєвий цикл
Основний напрямок діяльності
Сегмент ринку - В2В або В2С.

Яким є «портрет» потенційного клієнта на українському ринку PR сьогодні



Ринок PR-послуг є типовим В2В ринком, левова частка клієнтів - це юридичні особи. Залежно від ситуації в економіці і бізнесі в цілому, потреби і можливості компаній, підприємств і організацій, які замовляють послуги PR на аутсорсингу, постійно змінюються. Яким є «портрет» потенційного клієнта на українському ринку PR сьогодні? PR агентство Publicity Creating ділиться своїми спостереженнями за останні 6 місяців.

Щоб «намалювати портрет» потенційного клієнта PR-агентства, були виділені 5 основних критеріїв:

1. Масштаб - дрібний, середній або великий бізнес.

2. Життєвий цикл - старт-ап або компанія-новачок (від 1 до 3 років), молода компанія, або та, що розвивається (на ринку від 3 до 10 років) або зріла компанія (на ринку 10 і  більше років)

3. Основний напрямок діяльності - виробництво, продаж товарів або надання послуг.

4. Сегмент ринку - В2В або В2С.

5. Тип компанії – закордонна  або українська (мова йде про «походження» бренду і компанії, а не про формальне поняття «резидент-нерезидент»).

За результатами аналізу звернень за період *, представники дрібного бізнесу склали 15%, середнього - 59% і великого - 26%.

 

При цьому, початківці і Start-Up проекти склали більше 25%, молоді компанії, що розвиваються - 32%, а зрілі компанії - майже 43%.

 

За напрямками  діяльності -  компанії, що займаються виробництвом товарів (продукції) склали 41%, продажем продукції (постачальники) і торгуючі організації - близько 41%, і компанії, які надають послуги - трохи більше 12%.

 

Більшість компаній, які звернулися в PR-агентство, представляли сектор В2В - 59% (відповідно, В2С сектор склав 41% від усіх звернень).

 

З усіх звернень, українські компанії склали 58%, закордонні - 42%.

Таким чином, портрет типового потенційного клієнта, який звертається за PR-послугами на аутсорсингу виглядає наступним чином: це українська компанія, представник середнього бізнесу із сектору В2В, яка займається постачанням і продажем продукції і володіє чималим досвідом роботи на ринку.

На думку фахівців Publicity Creating, такий «портрет», в цілому відображає ситуацію в українській економіці, а також той факт, що представники середнього бізнесу не мають великих  бюджетів, і тому намагаються знайти менш дорогі, але при цьому більш ефективні способи просування. Крім того, традиційно, в сегменті В2В зазвичай немає необхідності в прямій рекламі, а потреба в PR-просуванні відчувається більш гостро, ніж в В2С. Також на ринках В2В позитивна репутація швидше конвертується в продажі і зв'язок між PR і маркетинговим результатом більш явна.

 

21 березня 2018 р

* Всього було проаналізовано 84 якісних ліда, що надійшли в компанію різними каналами за період вересень 2017 р. - лютий 2018 р.

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення