Стратегічні комунікації та PR
Підводячи підсумки 2004 року, Валерій Курейко, Директор Publicity Creating відзначив, що 2004 рік був насиченим і цікавим.
Підводячи підсумки 2004 року, Валерій Курейко, Директор Publicity Creating відзначив, що 2004 рік був насиченим і цікавим.
Впродовж 2004 року Publicity Creating було реалізовано 21 проект для 19 клієнтів, зокрема, на медичному, будівельному, IT і автомобільному ринках.
Обіг компанії збільшився на 32%. Основними послугами компанії є: комплексне PR-просування, організація заходів для ЗМІ, написання циклів піар-статей для ЗМІ, консалтинг, тренінги в області PR. Вперше на українському ринку були розроблені і презентовані інноваційні продукти "Золоті PR-пакети". Було організовано конкурс для журналістів, що пишуть на теми кондиціонування.