Стратегічні комунікації та PR
21 січня 2008 р. компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating виповнилося 10 років.
21 січня 2008 р. компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating виповнилося 10 років. З цього приводу 22 січня в готелі "Premier Palace" відбулись прес-конференція і фуршет для представників ЗМІ і партнерів компанії.
Під час заходу Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко презентував присутнім оцінку українського ринку PR, основні підсумки 2007 року, тенденції і прогнози.
Керуючий партнер Publicity Creating Руслана Плис розповіла про історію і досягення компанії, а також про пріоритети і плани на період до 2011 року. Метою діяльності компанії є активне досягення бізнес-цілей клієнтів, перевагою – технологічний PR, а пріорітетом – клієнтоорієнтованість.
Пріорітетними сегментами клієнтури Publicity Creating є українські виробники і спеціалізовані компанії на ринках B2B (зарубіжні й українські).
Publicity Creating сьогодні – це професійна компанія, що має сучасну організаційну структуру, включаючи спеціалізацію менеджерів. У компанії чітко прописані процедури і схеми роботи, введено наскрізну система звітності, підтримуються високі корпоративні стандарти обслуговування.