Стратегічні комунікації та PR
В Українському PR-альянсі (UPRA) відбулися кадрові ротації* - з 15 червня 2010 р. Президентом PR-альянсу став генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко
В Українському PR-альянсі (UPRA) відбулися кадрові ротації* - з 15 червня 2010 р. Президентом PR-альянсу став генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.
Впродовж першого півріччя 2010 р. за безпосередньої участі UPRA реалізовано низку проектів та заходів, серед яких круглий стіл в рамках КМФР: "Нові медіа і традиційні PR: vs or together", проект "Медіа-рейтинг українських PR-агентств".
Український PR-альянс розвивається згідно затвердженого плану. До кінця року планується проведення ще кількох проектів, зокрема, PR-форуму в рамках виставки REX 2010.
Як відзначив Президент Українського PR-альянсу Валерій Курейко: «PR-галузь у 2010 році демонструє подальший розвиток – активні гравці ринку привертають увагу клієнтів новими програмами, продуктами, послугами. На даний момент UPRA бачить свою місію у активному сприянні потенційному клієнту відкрити для себе можливості PR у загальному комплексі маркетингу, знайти професійну команду для впровадження PR-стратегій у життя та досягти успішних результатів”.
*Згідно механізму діяльності UPRA, Президент і Віце-президент Альянсу обираються на загальному засіданні, 1 раз на півріччя.