Стратегічні комунікації та PR
13 липня в Одесі, в приміщенні Облдержадміністрації відбулася конференц-зустріч "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону".
13 липня в Одесі, в приміщенні Облдержадміністрації відбулася конференц-зустріч "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону". У заході взяли участь представники великих одеських компаній, які представляли ринки: алкогольний, продукти харчування, нерухомості, промислові і торгові підприємства. У конференц-зустрічі також взяли участь представники провідних регіональних ЗМІ.
Як відзначив під час обговорення Валерій Курейко, Генеральний директор Publicity Creating, правильно сформований, чіткий, позитивний імідж – один з інструментів стратегічного розвитку регіонів. Як відомо, 11 червня Кабмін схвалив Концепцію програми формування позитивного міжнародного іміджу України. Але імідж всередині країни не менш, а навіть більш важливий, і в його формуванні, перш за все, зацікавлені самі регіони.