Стратегічні комунікації та PR
25 листопада 2003 р. відбулося нагородження переможців конкурсу "ДієСлово" на кращу статтю по тематиці PR, організованого центром PR-консалтингу Publicity Creating.
25 листопада 2003 р. відбулося нагородження переможців конкурсу "ДієСлово" на кращу статтю по тематиці PR, організованого центром PR-консалтингу Publicity Creating.
Конкурс проходив з 17 березня по 24 листопада 2003 р. серед журналістів українських друкованих ЗМІ та Інтернет-видань, а також авторів.
Метою конкурсу було підтримати талановитих журналістів та авторів, сприяти об'єктивному та більш широкому висвітленню розвитку ринку PR в українській пресі та Інтернет-виданнях.
У конкурсі "ДієСлово" взяли участь більше 50 авторів, у другий тур пройшло 36 учасників. Переможці у кількості 3 осіб отримали дипломи та цінні подарунки цифрові диктофони Samsung. Ще 2 учасника були відзначені спеціальними дипломами.