Стратегічні комунікації та PR
27 квітня 2011 року в п’ятизірковому готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating.
27 квітня 2011 року в п’ятизірковому столичному готелі «Hyatt» відбулася друга в поточному році стратегічна сесія компанії Publicity Creating. Сесія пройшла під девізом «Вирішуємо завдання з комфортом для клієнта», адже саме цей принцип є одним із ключових у діяльності компанії, і також відображає тему другого кварталу маркетингової програми 2011.
Мета сесії – виробити нові та удосконалити існуючі підходи до обслуговування, щоб забезпечити клієнтам п’ятизірковий сервіс у царині PR комунікацій.
Під час стратегічної сесії фахівці Publicity Creating, зокрема, заслухали доповіді своїх колег екаунт-менеджера Анастасії Смолянюк, PR-менеджера Богдана Горобчука, Internet PR менеджера Андрія Куліша.
Доповідачами було озвучено низку ідей щодо того, як саме зробити співпрацю Publicity Creating з клієнтами якнайбільш комфортною та зручною. Зокрема, зроблені кроки в реалізації стратегій оптимізації усіх комунікацій між компанією та клієнтами, блискавичного реагування на будь-які побажання клієнтів тощо. Доповіді чергувались із практичними завданнями та дискусіями з актуальних тем.
Підбиваючи підсумки сесії, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко відзначив: «Питання якісного сервісу сьогодні вкрай актуальні, особливо на фоні збільшення кількості клієнтів та проектів. Розуміння бізнесу замовника, чіткий план дій, прозора схема співпраці, ефективні методи й технології, кваліфікований та мотивований персонал – це основні фактори, які забезпечують задоволення потреб наших клієнтів».