Стратегічні комунікації та PR
23 вересня 2002 р. Центр PR консалтинга Publicity Creating став переможцем конкурсу "Приз глядацьких симпатій", що проходив серед учасників експозиції REX Gallery, в рамках виставки REX-2002.
23 вересня 2002 р. Центр PR консалтинга Publicity Creating став переможцем конкурсу "Приз глядацьких симпатій", що проходив серед учасників експозиції REX Gallery, в рамках виставки REX-2002.
Серія робіт "Незлі жарти про PR" завоювала 1 місце, випередивши на 80 голосів володарів 2 та 3 місць роботи рекламних агенцій Dialla та Bates Ukraine.
Інша серія робіт Publicity Creating - "Тепер ми ближче..." стала переможцем у професійному конкурсі, у номінації "Реклама у пресі". Роботи у цьому конкурсі оцінювало представницьке професійне журі.
За словами Руслани Плис, креативного директора Publicity Creating, мета участі агенції у REX Gallery продемонструвати, що PR це творча, креативна діяльність. Секрет успіху серії "Незлі жарти" у тому, що вона візуально "оживила" стереотипи суспільства, стосовно різних видів Public Relations політичного, комерційного і так званого "чорного" PR. Ця серія робіт своєрідна іронія над стереотипним мисленням.
Вказані види PR представлено у зрозумілому та наглядному образі дворових котів. "Політичний" кіт щось вишукує у сміттєзбірнику, "чорного" кота приманюють шматочком ковбаси. "Комерційний" PR у образі кошлатого кошеняти, який із захопленням м'явкає у мікрофони ЗМІ.