Стратегічні комунікації та PR
5 липня 2007 р. у Львові представники органів місцевої влади, PR-фахівці великих львівських компаній і підприємств, представники ЗМІ і громадських організацій обговорювали шляхи зміцнення позитивного іміджу міста і області.
5 липня 2007 р. у Львові представники органів місцевої влади, PR-фахівці великих львівських компаній і підприємств, представники ЗМІ і громадських організацій обговорювали шляхи зміцнення позитивного іміджу міста і області. Організаторами круглого столу "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону, створення регіональних брендів" стало місцеве інформагентство "Прес-тайм" і компанія Publicity Creating.
Жвава дискусія велася з таких основних питань: чому інформаційна політика є слабким місцем держави – як в центрі, так і на місцях? якою повинна бути стратегія формування іміджу Львова, з урахуванням проведення "Євро-2012"? як налагодити діалог муніципальної влади і місцевих підприємств-лідерів? чому місцева влада не залучає незалежних піар-спеціалістів до своєї PR-діяльності?