Стратегічні комунікації та PR
19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".
19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".
Зустріч організована була центром PR консалтингу Publicity Creating та інформаційним агентством "Контест Медіа".
На заході були присутні представники фінансового, автомобільного, ІТ-ринку, а також державних та громадських організацій. У ходу зустрічі було розглянуто методи посилення інформаційних приводів, які є головним фактором ефективних зв'язків зі ЗМІ. 8 методів, які було представлено фахівцями Publicity Creating, значно підвищують якість інформації, що розповсюджується, і , таким чином, збільшують шанси її публікації у ЗМІ.
Учасники ознайомились із параметрами конвент-аналізу інформації, способами оцінки інформаційного простору, методиками моніторингу різних видів ЗМІ.