Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід
19 Жовтня 2005

19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".



19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".

 

Зустріч організована була центром PR консалтингу Publicity Creating та інформаційним агентством  "Контест Медіа".

 


На заході були присутні представники фінансового, автомобільного, ІТ-ринку, а також державних та громадських організацій. У ходу зустрічі було розглянуто методи посилення інформаційних приводів, які є головним фактором ефективних зв'язків зі ЗМІ. 8 методів, які було представлено фахівцями Publicity Creating, значно підвищують якість інформації, що розповсюджується, і , таким чином, збільшують шанси її публікації у ЗМІ.

 


Учасники ознайомились із параметрами конвент-аналізу інформації, способами оцінки інформаційного простору, методиками моніторингу різних видів ЗМІ.
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення