Стратегічні комунікації та PR
23 червня 2004 р. у Київській торгово-промисловій палаті відбулась презентація інноваційних продуктів у галузі PR - "Золотих PR-пакетів"
23 червня 2004 р. у Київській торгово-промисловій палаті відбулась презентація інноваційних продуктів у галузі PR - "Золотих PR-пакетів"
На презентації вперше на українському ринку PR було представлено комплексні стратегічні продукти та послуги в галузі PR за твердими цінами - пакети "Антикризовий", "Лояльність" та "MediaRelations".
У заході взяли участь понад 140 чоловік керівників та топ-менеджерів компаній, промислових підприємств, представників громадських організацій.
"Золоті PR-пакети" розроблено Publicity Сreating після проведення ряду опитувань та моніторингу інформаційного середовища, які засвідчили, що найбільш актуальними проблемами для більшості вітчизняних компаній, підприємств, організацій є: зв'язки з громадськістю у кризових ситуаціях? формування лояльності клієнтів та партнерів, а також зв'язки зі ЗМІ.