Стратегічні комунікації та PR
10 вересня 2002 р. у Президент-готелі "Київський" відбулася прес-конференція "Комерційні PR в Україні: новий виток розвитку".
10 вересня 2002 р. у Президент-готелі "Київський" відбулася прес-конференція "Комерційні PR в Україні: новий виток розвитку".
Валерій Курейко, директор з розвитку бізнесу Publicity Creating у своєму виступі відзначив, що 2002 рік став вирішальним для українського ринку PR відбулося його відокремлення від рекламного ринку. Цьому процесові передував етап зародження та формування українських PR як самостійного виду діяльності. Зародившись у кінці 90-х років у надрах рекламного ринку, на межі іміджеві-інформаційної реклами, журналістики, виставкової діяльності, стратегічного маркетингу та менеджмент-консалтингу, українські Public Relations сьогодні є окремим напрямком діяльності суб'єктів комерційного та некомерційного середовища.