Стратегічні комунікації та PR
Цілі і задачі:
Вивести на ринок нову товарну групу - чистячі засоби
Увести в обіг нове "родове" слово/поняття для товарної груп - "чистилки"
Сформувати базис для розвитку контактів ТМ із споживачами
Запропоноване рішення:
Рекламна кампанія на трьох провідних радіостанціях України. Формат - корокі (5 секунд) емоційні фрази із високою інтенсивністю. Оригінальні фрази звертали увагу слухачів на різні ситуації, коли потрібно використовувати чистилки і містили назву ТМ. За 4 тижні в ефірі прозвучало 16 різних роликів-фраз, із умовно "негативним" та "позитивним" сенсом, які чергувались. Прослухати ролики можна тут.
Створення та наповнення блогу, а також майданчиків у соціальних мережах VKontakte, FB, Twitter.
Написання та розповсюдження коротких статей про переваги та зручності використання продукції у різних ситуаціях.
Проведення фото- та відеосесії із прикладами використання чистилок та порадами фахівців споживачам.
Приклад відео"Як правильно чистити фото та відеотехніку".
Результати:
Поява інформації про товарну групу в ТОП10 Google (по запросу «чистилки»)
Широкий охват ЦА, ознайомленої із ТМ та інформацією про нову продукцію (Total Reach – 888,90 тыс. чел)
Близько 300 друзів у соціальних мережах, понад 100 публікацій в Інтернеті.
Таким чином, у короткий термін і в рамках невеликого бюджету був успішно проведений запуск нової товарної групи - чистячі засоби ТМ ColorWay.
При цьому у проекті було реалізовано ефективний синтех двох каналів комунікацій - радіо та Інтернет, були використані оригінальні прийоми, new mediа, і введено в обіг нове родове слово для товарної групи "чистилки".