Стратегічні комунікації та PR
Проект: Організація прес-туру на завод з виробництва біопрепаратів СХП "Нива" (Євпаторія, АР Крим), участь у розробці та проведенні виїзного семінару для фахівців агро-ринку, консалтинг, інформаційна підтримка заходу.
Клієнт: група компаній "Біона", провідний виробник біопрепаратів для сільского господарства в Україні, 2010 р.
Цілі та задачі: Розробити програму виїзного семінару для фахівців аграрного ринку на підприємство СХП "Нива". Паралельно організувати прес-тур журналістів спеціалізованих та ділових ЗМІ.
Рішення та результати:Було розроблено комплексну програму заходу, що вдало поєднувала у собі інформаційну, ділову та розважальну частини.
Основними складовими програми стали:
Фахівці Publicity Creating надали необхідні консультації клієнту та супроводження заходу - з виїздом у регіон. Агенція взяла на себе не тільки розробку програми (де були зокрема передбачені маршрути екскурсії, таймінг, оформлення залів, склад прес-пакету, та інше), а й запрошення журналістів на прес-тур.
Менеджери Publicity Creating підготували спікерів, супроводжували журналістів у дорозі, підготували необхідну інформацію для ЗМІ, забезпечили ведення прес-конференції, фотозвіт та інше.
Результати:
Захід активно сприяв формуванню позитивної репутації компанії "Біона", став місцем встановлення нових контактів із потенційними партнерами. У прес-турі взяли участь 15 представників ЗМІ - спеціалізованих та ділових, загальнонаціональних та регіональних. За підсумками заходу вийшла низка публікацій у ЗМІ, що сприяло розповсюдженню інформації про передові біотехнології, продуацію ТМ BIONA та переваги співпраці із виробником.