Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Статті / Усі статті
11 Березня 2008
Про бурхливе зростання українського ринку PR сьогодні говорять всі. Але ще два роки тому переважала інша думка - нібито ринок лише формується, і буде розвиватись  досить повільно. Що ж сталося на PR-ринку за цей час, і які подальші вектори його розвитку? З якими проблемами стикаються клієнти і PR-фахівці? Які можливості відкриваються перед українськими PR агентствами?
12 Вересня 2007
Те, що український ринок PR крокує семимильними кроками – факт, який не викликає сумнівів. На зв’язках із громадськістю припинили економити. У такій ситуації гостро постає питання якості послуг, які надаються, й отримання реального результату від співпраці з PR-агенцією. Про ситуацію на ринку вітчизняних PR-послуг MMR розмовляв з одним з провідних операторів ринку – генеральним директором компанії стратегічних комунікацій PublicityCreating Валерієм Курейко 
14 Травня 2008
Мова йде про феномен „платного піару”, який нібито відсутній за кордоном і процвітає в Україні. І неправильно це, і неетично, і, на думку багатьох світлих голів, абсолютно неефективно. Тоді чому ж „платний піар” такий живучий? Невже справа тільки у „відсутності розуміння”, „корупції в ЗМІ” та „непрофесійності PR-менеджерів”? Видається, питання глибше. 
 
28.07.2023
Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб. 
18.04.2023
Новий актуальний семінар-тренінг від Publicity Creating
15.12.2022
В центрі уваги — етика
11.01.2023
Publicity Creating продовжує розробку стратегічних документів
26.10.2022
Продовжується співпраця із Schneider Electric Україна
6.10.2022
Розроблено піар стратегію для центру “OpenInform”
15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію