Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / угоди / Триває співпраця Publicity Creating з Центром «ТЕСТ»
26 Вересня 2018
 

Досвід співпраці з Центром «ТЕСТ» показав, що проекти потребують  інформаційної підтримки



Триває співпраця Publicity Creating з Центром незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ»

Більше 15 років Publicity Creating співпрацює з Центром незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» у напрямку  інформаційного супроводження  результатів тестування різноманітних товарів - продуктів харчування, косметики, комп’ютерної техніки та інших.

Висвітлення результатів незалежного тестування  включає як традиційні форми інформування (написання та поширення прес-релізів, проведення прес-конференцій, експертні огляди), так і нетрадиційні активності.

 

Зокрема, за підсумками одного з досліджень, піар-агенством було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні продукти».

   


Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про думку фахівців, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність продуктів харчування.

«Досвід співпраці з Центром «ТЕСТ» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки, особливо у випадку із продуктами харчування. Адже висновки незалежних досліджень – це запорука впевненості в тому, що кожен з нас купує корисні і безпечні для здоров'я продукти. Зі свого боку, наша піар-агенція також робить внесок у поінформованість широкого кола  споживачів», - зазначив Директор Publicity Creating Валерій Курейко.


Довідка: Центр незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ" - громадська організація із захисту прав споживачів, основною діяльністю якої є проведення освітніх програм для споживачів (тестування, дослідження якості та безпеки товарів і послуг).

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?