Стратегічні комунікації та PR
2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.
2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.
Не випадково, тема PR-форуму в рамках виставки REX 2008 цього року звучить як: "PR: складова стратегії маркетингу або "річ у собі"? Адже сьогодні, на думку фахівців, системне розуміння PR як структурного елементу цілісної стратегії маркетингу - поки що відсутнє.
"Результати опитування PR-агенцій, яке було проведене міжнародною дослідницькою компанією на початку поточного року, показали, що PR інтерпретується ними як "відокремлений" інструмент, який не лише не взаємодіє, а навіть протиставляється іншим маркетинговим інструментам, наприклад, рекламі" -, відзначає Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, один із доповідачів форуму.
"Разом з оргкомітетом виставки, ми запросили відомих експертів ринку маркетингових комунікацій, щоб вони висловили свою об'єктивну думку про PR та PR-індустрію. Впродовж 2002-2007 ринок PR енергійно відокремлювався від реклами, боровся за свою самодостатність. Зараз PR зайняв важливе місце в системі маркетингових комунікацій, і настав час плідно взаємодіяти - для здобуття клієнтом максимальних результатів", – заявив пан Курейко.