Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Небажання пов'язувати PR з маркетинговими результатами гальмує розвиток галузі - відзначають доповідачі PR-форуму в рамках REX 2008
18 Вересня 2008

 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.



 2008 рік приніс бурхливу динаміку зростання на український ринок PR. В той же час, якісний розвиток ринку повинні забезпечити самі оператори – в першу чергу, PR-агенції.


Не випадково, тема  PR-форуму в рамках виставки REX 2008 цього року звучить як:  "PR: складова стратегії маркетингу або "річ у собі"?  Адже сьогодні,  на думку фахівців,  системне розуміння PR як структурного елементу цілісної стратегії  маркетингу  - поки що відсутнє.


"Результати опитування PR-агенцій, яке було проведене міжнародною дослідницькою компанією на початку поточного року, показали, що  PR інтерпретується  ними як  "відокремлений"  інструмент,  який не лише не  взаємодіє, а  навіть протиставляється іншим маркетинговим інструментам, наприклад, рекламі" -, відзначає  Валерій  Курейко,  генеральний директор компанії Publicity Creating, один із  доповідачів форуму.


"Разом з оргкомітетом виставки,   ми запросили відомих експертів ринку  маркетингових комунікацій, щоб  вони висловили свою об'єктивну  думку про PR та PR-індустрію. Впродовж 2002-2007 ринок PR енергійно відокремлювався від реклами, боровся за свою самодостатність. Зараз PR зайняв важливе місце в системі маркетингових комунікацій, і настав час плідно взаємодіяти - для здобуття клієнтом максимальних результатів", – заявив пан Курейко.

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення