Стратегічні комунікації та PR
21 червня у Національному палаці "Україна" відбулась конференція "Сучасні стандарти PR-обслуговування", в рамках якої практично вперше було піднято проблему відсутності чітких стандартів PR-діяльності в Україні.
21 червня у Національному палаці "Україна" відбулась конференція "Сучасні стандарти PR-обслуговування", в рамках якої практично вперше було піднято проблему відсутності чітких стандартів PR-діяльності в Україні.
Організатор конференції - центр PR консалтингу Publicity Creating, за підтримки Українського освітнього центру реформ. На конференції були присутні понад 70 представників великих компаній, підприємств, державних та громадських організацій.
Наявність стандартів у галузі PR, прозорих "правил гри" відповідає інтересам клієнтів, а також професійних гравців ринку. Наприклад, наявність чіткого відкритого переліку пропонованих послуг та продуктів, а також твердих цін, чи як мінімум, діапазону цін, підвищить рівень відповідальності спеціалізованих структур, а також полегшить вибір для клієнта.
Доповідачі дійшли спільної думки, що певні напрямки PR-діяльності можна і навіть необхідно стандартизувати. Цікавими були бліц-відповіді доповідачів на гострі питання ринку PR.