Стратегічні комунікації та PR
Основні результати дослідження "Ефективність PR, ставлення до PR-послуг".
Основні результати дослідження "Ефективність PR, ставлення до PR-послуг".
У вересні 2002 р., у ході дослідження на виставці REX-2002 було опитано 506 респондентів із 9 напрямків діяльності.
• 273 респонденти (54%) - менеджмент компаній (менеджери з реклами, маркетингу, PR, по роботі із клієнтами, а також дизайнери, журналісти, соціологи ...),
• 192 чоловіки (38%) - топ-менеджмент компаній (керівники, начальники відділів маркетингу/реклами/PR, економіки і т.ін.),
• 11 (8%) секретарі, асистенти, референти.
Ефективність PR, у порівнянні із рекламою:
• 48,3% респондентів вважає, що PR є більш ефективним інструментом просування, ніж реклама,
• 20% - так не вважає,
• 26% - не знають, складно відповісти,
• 5,7% - вважають, що все залежить від мети та продукту.