Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Ефективність PR, ставлення до PR-послуг
22 Вересня 2002

Основні результати дослідження "Ефективність PR, ставлення до PR-послуг".



Основні результати дослідження "Ефективність PR, ставлення до PR-послуг".

 

У вересні 2002 р., у ході дослідження на виставці REX-2002 було опитано 506 респондентів із 9 напрямків діяльності.
•    273 респонденти (54%) - менеджмент компаній (менеджери з реклами, маркетингу, PR, по роботі із клієнтами, а також дизайнери, журналісти, соціологи ...),
•    192 чоловіки (38%) - топ-менеджмент компаній (керівники, начальники відділів маркетингу/реклами/PR, економіки і т.ін.),
•    11 (8%) секретарі, асистенти, референти.

 

Ефективність PR, у порівнянні із рекламою:
•    48,3% респондентів вважає, що  PR є більш ефективним інструментом просування, ніж реклама,
•    20% - так не вважає,
•    26% - не знають, складно відповісти,
•    5,7% - вважають, що все залежить від мети та продукту.
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення