Стратегічні комунікації та PR
У квітні 2004 р. Компанією Publicity Creating проведено телефонне опитування 178 великих компаній Києва.
У квітні 2004 р. Компанією Publicity Creating проведено телефонне опитування 178 великих компаній Києва. Визначено ситуацію у найбільш актуальних напрямках - антикризові PR, управління лояльністю, зв'язки зі ЗМІ. У опитуванні прийняли участь топ-менеджери відомих компаній з різних напрямків бізнесу.
За результатами опитування, 56% компаній підтримують зв'язки зі ЗМІ постійно, 41% - за необхідності, і лише 3% - не підтримують взагалі.
Із кризовими ситуаціями у галузі PR стикаються 42% компаній, інші заявили що подібні ситуації у них не виникали.
28% опитаних заявили, що для боротьби із кризовими ситуаціями у їх компаніяї існує Антикризова програма, 81% заявили, що вони мають Програму лояльності для клієнтів та партнерів.
В цілому, опитування показало, що комерційні компанії виявляють значний інтерес до інструментів PR у галузі зв'язків зі ЗМІ, антикризових піар та управління лояльністю.