Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Фахівці Publicity Creating про тенденції 2018 року
6 Лютого 2018
 

Бюджети на PR просування поступово будуть збільшуватися



Протягом останніх чотирьох років економіка України знаходиться в непростій ситуації, що безумовно відображається і на ринку маркетингових комунікацій, і на ринку PR-послуг, зокрема. Разом з тим, PR  ринок продовжує розвиватись і в цих умовах, долаючи труднощі та адаптуючись до мінливих умов. Нижче наводимо основні тенденції ринку PR від компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating, яка в цьому році відзначає 20 років успішної діяльності на PR ринку України.

На думку Руслани Плис, Account Director Publicity Creating, однією з найбільш популярних послуг 2017 року було PR-висвітлення заходів та подій - ця тенденція збережеться і в 2018 році. При цьому, клієнти зараз дивляться на піар-висвітлення подій набагато ширше, ніж раніше. По-перше, з'явилося розуміння того факту, що найбільш ефективно інформувати аудиторію до, під час і після заходу. По-друге, за допомогою PR-фахівців клієнти використовують більш широкий спектр каналів і форм інформування. В результаті, кожна подія має певний інформаційний «шлейф» не тільки в традиційних ЗМІ, а й в Інтернет, соціальних мережах, а фото і відео стають його стандартною складовою.

Також вона відзначає, що PR-просування стало пріоритетним для Start-Up проектів. Більш того, саме PR використовують в першу чергу - адже цей інструмент набагато дешевший і набагато більш ефективний для такого роду проектів, ніж реклама.

У 2018 році посилиться роль платного консалтингу як універсального інструменту, який потрібен компаніями будь-якого масштабу і сфери діяльності. При цьому, з'явиться розуміння виняткової користі консалтингу по співвідношенню ціна / користь, а також різноманітності його форм - погодинний експертний і проектний консалтинг, експрес-аудит, стратегічні сесії, тренінги, тощо)

Експерт називає ще одну тенденцію - на ринках В2В PR буде максимально тісно взаємодіяти з продажами, будучи суттєвою складовою маркетингових програм для партнерів, які, у  свою чергу, є ключовим (іноді єдиним) каналом продажів.

Також компанії будуть більше уваги приділяти якісному контенту, а також модерації майданчиків в соцмережах. Посилиться розуміння важливості роботи зі зворотним зв'язком від користувачів, в тому числі, із негативними відгуками.

У свою чергу, Валерій Курейко, Директор Publicity Creating, вважає, що у 2018 році буде спостерігатися певне повернення інтересу до «контактних» форм просування, де є особистий контакт між людьми (виставки, презентації, семінари, конференції та ін.).

А ось антикризові програми як окреме спрямування не будуть актуальними, тому що у компаній, які працюють в умовах перманентної кризи, вже сформувався певний «імунітет» і звикання до ситуації.

Експерт вважає, що на сьогодні інформаційна модель є одним з найслабших місць, навіть у великих компаній. На жаль, у 2018 році ця тенденція збережеться. Втім, у керівників і маркетологів компаній завжди є можливість стати щасливим винятком, звернувшись до професіоналів за розробкою цього важливого стратегічного документа.

Також есперти зійшлись на думці, що відтік професійних кадрів на PR- ринку  триватиме. Крім традиційного переходу частини фахівців в інші сфери діяльності, який завжди мав місце, тенденцію посилює невелика кількість активностей, реалізованих замовниками -  у таких умовах фахівці швидко «втрачають форму». У той же час, багато молодих фахівців, і особливо студентів, вважають за краще виїхати на навчання і роботу за кордон. У такій ситуації кожен фахівець з багаторічним практичним досвідом буде на вагу золота на ринку праці.

В цілому, український ринок PR збереже свою ідентичність, а PR-просування буде займати важливе місце в маркетингових стратегіях компаній і брендів. Бюджети на PR просування поступово будуть збільшуватися, як і обсяг аутсорсингу PR-послуг. З поліпшенням економічної ситуації в країні, роль PR як ефективної технології по формуванню позитивної репутації й лояльності різних груп громадськості, буде зростати.

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?