Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Фахівці Publicity Creating про тенденції 2018 року
6 Лютого 2018
 

Бюджети на PR просування поступово будуть збільшуватися



Протягом останніх чотирьох років економіка України знаходиться в непростій ситуації, що безумовно відображається і на ринку маркетингових комунікацій, і на ринку PR-послуг, зокрема. Разом з тим, PR  ринок продовжує розвиватись і в цих умовах, долаючи труднощі та адаптуючись до мінливих умов. Нижче наводимо основні тенденції ринку PR від компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating, яка в цьому році відзначає 20 років успішної діяльності на PR ринку України.

На думку Руслани Плис, Account Director Publicity Creating, однією з найбільш популярних послуг 2017 року було PR-висвітлення заходів та подій - ця тенденція збережеться і в 2018 році. При цьому, клієнти зараз дивляться на піар-висвітлення подій набагато ширше, ніж раніше. По-перше, з'явилося розуміння того факту, що найбільш ефективно інформувати аудиторію до, під час і після заходу. По-друге, за допомогою PR-фахівців клієнти використовують більш широкий спектр каналів і форм інформування. В результаті, кожна подія має певний інформаційний «шлейф» не тільки в традиційних ЗМІ, а й в Інтернет, соціальних мережах, а фото і відео стають його стандартною складовою.

Також вона відзначає, що PR-просування стало пріоритетним для Start-Up проектів. Більш того, саме PR використовують в першу чергу - адже цей інструмент набагато дешевший і набагато більш ефективний для такого роду проектів, ніж реклама.

У 2018 році посилиться роль платного консалтингу як універсального інструменту, який потрібен компаніями будь-якого масштабу і сфери діяльності. При цьому, з'явиться розуміння виняткової користі консалтингу по співвідношенню ціна / користь, а також різноманітності його форм - погодинний експертний і проектний консалтинг, експрес-аудит, стратегічні сесії, тренінги, тощо)

Експерт називає ще одну тенденцію - на ринках В2В PR буде максимально тісно взаємодіяти з продажами, будучи суттєвою складовою маркетингових програм для партнерів, які, у  свою чергу, є ключовим (іноді єдиним) каналом продажів.

Також компанії будуть більше уваги приділяти якісному контенту, а також модерації майданчиків в соцмережах. Посилиться розуміння важливості роботи зі зворотним зв'язком від користувачів, в тому числі, із негативними відгуками.

У свою чергу, Валерій Курейко, Директор Publicity Creating, вважає, що у 2018 році буде спостерігатися певне повернення інтересу до «контактних» форм просування, де є особистий контакт між людьми (виставки, презентації, семінари, конференції та ін.).

А ось антикризові програми як окреме спрямування не будуть актуальними, тому що у компаній, які працюють в умовах перманентної кризи, вже сформувався певний «імунітет» і звикання до ситуації.

Експерт вважає, що на сьогодні інформаційна модель є одним з найслабших місць, навіть у великих компаній. На жаль, у 2018 році ця тенденція збережеться. Втім, у керівників і маркетологів компаній завжди є можливість стати щасливим винятком, звернувшись до професіоналів за розробкою цього важливого стратегічного документа.

Також есперти зійшлись на думці, що відтік професійних кадрів на PR- ринку  триватиме. Крім традиційного переходу частини фахівців в інші сфери діяльності, який завжди мав місце, тенденцію посилює невелика кількість активностей, реалізованих замовниками -  у таких умовах фахівці швидко «втрачають форму». У той же час, багато молодих фахівців, і особливо студентів, вважають за краще виїхати на навчання і роботу за кордон. У такій ситуації кожен фахівець з багаторічним практичним досвідом буде на вагу золота на ринку праці.

В цілому, український ринок PR збереже свою ідентичність, а PR-просування буде займати важливе місце в маркетингових стратегіях компаній і брендів. Бюджети на PR просування поступово будуть збільшуватися, як і обсяг аутсорсингу PR-послуг. З поліпшенням економічної ситуації в країні, роль PR як ефективної технології по формуванню позитивної репутації й лояльності різних груп громадськості, буде зростати.

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций