Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / У структурі компанії Publicity Creating виділено 2 напрями по роботі з клієнтами
24 Жовтня 2011
 

PR-структура: У жовтні 2011 року в структурі компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating було виділено 2 напрями по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний.



               У жовтні 2011 року в структурі компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating було виділено 2 напрями по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний. Корпоративний напрямок – виділено з метою максимально якісного обслуговування клієнтів, орієнтованих на досягнення стратегічних PR-цілей в рамках довгострокових комплексних проектів. Метою роздрібного напряму є координація роботи Publicity Creating з разовими проектами і заходами в короткостроковому і середньостроковому періоді.

Виділення двох напрямків пов'язано, насамперед, зі збільшенням кількості клієнтів Publicity Creating в 2010-2011 р.р., а також з необхідністю враховувати специфіку вимог корпоративних і роздрібних клієнтів. Обидва напрямки об'єднують висока якість обслуговування і належна увага клієнтам, відповідно до специфікації, заявлених кількісних і якісних показників.
У центрі уваги корпоративного напрямку Publicity Creating – досягнення стратегічних довгострокових репутаційних і маркетингових цілей клієнтів за період півроку, рік і більше. При цьому, в роботі з кожним корпоративним клієнтом використовується широкий перелік PR-інструментів: зазвичай – від 10 до 15 в рамках впроваджуваних програм. Всі елементи програми ретельно підібрані і гармонійно пов'язані між собою, відзначаються різноманітністю форм подачі інформації і, одночасно, цільовим характером впливу.
У репутаційному вимірі реалізація комплексної програми для корпоративного клієнта Publicity Creating дозволить йому стати інформаційним лідером ринку, налагодити (зміцнити) відносини з партнерами, а першій особі компанії-клієнта – стати спікером ринку.
У маркетинговому вимірі повний цикл роботи корпоративного напрямку Publicity Creating дозволяє компанії-клієнту, наприклад, увійти до ТОП-5 (ТОП-3) ринку, успішно вивести нову ТМ на ринок, або існуючий бренд на новий ринок тощо.
«Розробкою та реалізацією комплексних довгострокових програм ми займаємося з першого року діяльності компанії. Але виділення корпоративного і роздрібного напрямків в структурі нашої компанії – це необхідний крок для подальшого поліпшення обслуговування клієнтів. Ми впевнені, що дані зміни вже незабаром принесуть добрі результати для наших клієнтів», – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций