Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / У структурі компанії Publicity Creating виділено 2 напрями по роботі з клієнтами
24 Жовтня 2011
 

PR-структура: У жовтні 2011 року в структурі компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating було виділено 2 напрями по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний.



               У жовтні 2011 року в структурі компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating було виділено 2 напрями по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний. Корпоративний напрямок – виділено з метою максимально якісного обслуговування клієнтів, орієнтованих на досягнення стратегічних PR-цілей в рамках довгострокових комплексних проектів. Метою роздрібного напряму є координація роботи Publicity Creating з разовими проектами і заходами в короткостроковому і середньостроковому періоді.

Виділення двох напрямків пов'язано, насамперед, зі збільшенням кількості клієнтів Publicity Creating в 2010-2011 р.р., а також з необхідністю враховувати специфіку вимог корпоративних і роздрібних клієнтів. Обидва напрямки об'єднують висока якість обслуговування і належна увага клієнтам, відповідно до специфікації, заявлених кількісних і якісних показників.
У центрі уваги корпоративного напрямку Publicity Creating – досягнення стратегічних довгострокових репутаційних і маркетингових цілей клієнтів за період півроку, рік і більше. При цьому, в роботі з кожним корпоративним клієнтом використовується широкий перелік PR-інструментів: зазвичай – від 10 до 15 в рамках впроваджуваних програм. Всі елементи програми ретельно підібрані і гармонійно пов'язані між собою, відзначаються різноманітністю форм подачі інформації і, одночасно, цільовим характером впливу.
У репутаційному вимірі реалізація комплексної програми для корпоративного клієнта Publicity Creating дозволить йому стати інформаційним лідером ринку, налагодити (зміцнити) відносини з партнерами, а першій особі компанії-клієнта – стати спікером ринку.
У маркетинговому вимірі повний цикл роботи корпоративного напрямку Publicity Creating дозволяє компанії-клієнту, наприклад, увійти до ТОП-5 (ТОП-3) ринку, успішно вивести нову ТМ на ринок, або існуючий бренд на новий ринок тощо.
«Розробкою та реалізацією комплексних довгострокових програм ми займаємося з першого року діяльності компанії. Але виділення корпоративного і роздрібного напрямків в структурі нашої компанії – це необхідний крок для подальшого поліпшення обслуговування клієнтів. Ми впевнені, що дані зміни вже незабаром принесуть добрі результати для наших клієнтів», – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?