Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Рекомендації клієнтів
29 Червня 2018
 

За 20 років багато клієнтів надали агенції рекомендації



Рекомендації

 

Антон Василевський, керівник відділу маркетингу ТОВ "Дієса" (мережа побутової техніки та електроніки ЕЛЬДОРАДО):
"У ході співпраці було проведено інформаційну PR-підтримку спільного проекту з просування ко-брендової картки. Зокрема, було підготовлено статті та релізи, організовано спільну прес-конференцію компаній ЕЛЬДОРАДО, Альфа-Банк і VISA, за підсумками якої отримано понад 110 публікацій у ЗМІ, у тому числі на телебаченні, у друкованій пресі, в інформагенціях. Захід висвітлювався у соцмережах та блогах, що дозволило донести інформацію про новий продукт до більш ніж 6900 чоловік. Проведена робота сприяла широкому розповсюдженню інформації, булла виконана оперативно та якісно".


Сергій Бородкін, Керівник відділу ООО «Тева Україна»
«У ході співпраці було проведено 6 круглих столів по всій Україні…була організована передача благодійної допомоги у дитячі будинки…Проведена робота сприяла формуванню іміджу компанії як соціально відповідальної, дозволила звернути увагу громадськості на соціально значущі теми»

 

Андрій Безгубенко, Президент компанії «Е-Консалтинг»
«Проведена робота сприяє зміцненню позитивного іміджу компанії на IT-ринку, формуванню образу лідера з розробки та впровадження сучасних CRM-систем…»

Ігор Гасаєнко, директор компанії "Рубін" (ТМ ColorWay)
«Основними результатами співпраці є високі показники знаності ТМ ColorWay, лояльність партнерів та споживачів, цілеспрямована та інтенсивна інформаційна активність компанії. Особливо хотілося б відзначити важливість розробки стратегічних документів та консалтингу". 

Ірина Букур, засновник ТМ IREN BUKUR
«Реалізовані проекти сприяють широкому розповсюдженню інформації про ТМ IREN BUKUR як "живої" натуральної косметики преміум-класу , формуванню позитивного іміджу продукції, а також  позитивної репутації виробника в очах партнерів. Зокрема, серія відео-репортажів в Інтернет, статті з вирішення типових проблем з волоссям, шкірою рук і т.ін. На честь першої річниці ТМ було організовано та успішно проведено святковий вечір для клієнтів компанії".   

Віталій Скоцик, Генеральний директор компанії АМАКО:
«За час співпраці компанія Publicity Creating проявила себе як професійний і надійний партнер, націлений на вирішення поставлених завдань і лояльний до клієнта. Було реалізовано комплексну програму з роз’яснення суті та ролі агробізнесу у розвитку економіки України, а також з формування репутації бренду АМАКО у діловому середовищі”.
.

Геннадій Куно,
директор Представництва КАN в Україні:
„Роботи виконувалися оперативно та якісно, а звіти надавалися своєчасно і в повному обсязі . В цілому, компанія Publicity Creating проявила себе як надійний і відповідальний партнер”.

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.