11 Липня 2018
Служба аналітики та моніторингу долучається до обслуговування всіх наших клієнтів
Publicity Creating проводить наступні види досліджень:
- моніторинг інформаційного простору
- контент-аналіз публікацій
- аналітика
- опитування
- аудит PR діяльності
- деякі різновиди "таємного покупця" (mistery shopping) та партизанського маркетингу.
Результати досліджень дозволяють:
- вивчити ситуацію (всі види згаданих досліджень актуальні перед розробкою стратегії, комунікаційної програми)
- оцінити результати піар-кампанії (актуально по закінченню піар-кампанії (або її етапів), щоб визначити ефективність проведеної роботи)
- відслідковувати поточну ситуацію (моніторинг негативу в Інтернет, моніторинг конкурентів, а також визначення динаміки публікацій із згадуванням бренду)
- вносити необхідні корективи у комунікаційну програму, інформаційну діяльність (аналітика, контент-аналіз)
- краще розуміти свою цільову аудиторію, ставлення до своєї компанії, бренду, їх рівень знаності, у порівнянні із конкурентами (опитування, медіа-рейтинги)
- виявляти сильні та слабкі сторони піар-діяльності компанії, з метою активізації роботи, вдосконалення її методів і підвищення ефективності (PR-аудит)