Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Хто потребує PR-послуг? Клієнт-2018!
21 Березня 2018
Масштаб
Масштаб
 
Життєвий цикл
Основний напрямок діяльності
Сегмент ринку - В2В або В2С.

Яким є «портрет» потенційного клієнта на українському ринку PR сьогодні



Ринок PR-послуг є типовим В2В ринком, левова частка клієнтів - це юридичні особи. Залежно від ситуації в економіці і бізнесі в цілому, потреби і можливості компаній, підприємств і організацій, які замовляють послуги PR на аутсорсингу, постійно змінюються. Яким є «портрет» потенційного клієнта на українському ринку PR сьогодні? PR агентство Publicity Creating ділиться своїми спостереженнями за останні 6 місяців.

Щоб «намалювати портрет» потенційного клієнта PR-агентства, були виділені 5 основних критеріїв:

1. Масштаб - дрібний, середній або великий бізнес.

2. Життєвий цикл - старт-ап або компанія-новачок (від 1 до 3 років), молода компанія, або та, що розвивається (на ринку від 3 до 10 років) або зріла компанія (на ринку 10 і  більше років)

3. Основний напрямок діяльності - виробництво, продаж товарів або надання послуг.

4. Сегмент ринку - В2В або В2С.

5. Тип компанії – закордонна  або українська (мова йде про «походження» бренду і компанії, а не про формальне поняття «резидент-нерезидент»).

За результатами аналізу звернень за період *, представники дрібного бізнесу склали 15%, середнього - 59% і великого - 26%.

 

При цьому, початківці і Start-Up проекти склали більше 25%, молоді компанії, що розвиваються - 32%, а зрілі компанії - майже 43%.

 

За напрямками  діяльності -  компанії, що займаються виробництвом товарів (продукції) склали 41%, продажем продукції (постачальники) і торгуючі організації - близько 41%, і компанії, які надають послуги - трохи більше 12%.

 

Більшість компаній, які звернулися в PR-агентство, представляли сектор В2В - 59% (відповідно, В2С сектор склав 41% від усіх звернень).

 

З усіх звернень, українські компанії склали 58%, закордонні - 42%.

Таким чином, портрет типового потенційного клієнта, який звертається за PR-послугами на аутсорсингу виглядає наступним чином: це українська компанія, представник середнього бізнесу із сектору В2В, яка займається постачанням і продажем продукції і володіє чималим досвідом роботи на ринку.

На думку фахівців Publicity Creating, такий «портрет», в цілому відображає ситуацію в українській економіці, а також той факт, що представники середнього бізнесу не мають великих  бюджетів, і тому намагаються знайти менш дорогі, але при цьому більш ефективні способи просування. Крім того, традиційно, в сегменті В2В зазвичай немає необхідності в прямій рекламі, а потреба в PR-просуванні відчувається більш гостро, ніж в В2С. Також на ринках В2В позитивна репутація швидше конвертується в продажі і зв'язок між PR і маркетинговим результатом більш явна.

 

21 березня 2018 р

* Всього було проаналізовано 84 якісних ліда, що надійшли в компанію різними каналами за період вересень 2017 р. - лютий 2018 р.

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций