Стратегічні комунікації та PR
На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).
На початку жовтня генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко взяв участь у 3-ій міжнародній конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі», яка відбулася в АР Крим (м. Алушта).
Керівник Publicity Creating виступив у перший день конференції із доповіддю «Актуальні питання брендингу/ритейлу масложирової продукції».
Валерій Курейко наголосив на тому, що в умовах відносного насичення ринку існує можливість виводу й просування нових марок продукції як на регіональному, так і національному рівні за допомогою PR-комунікацій.
Як зазначив Валерій Курейко, ключовим фактором у просуванні товарів галузі до кризи була реклама та бренд. Під час кризи одним з ключових факторів, на який звертають увагу споживачі при виборі товару чи послуги, стала ціна. На переконання В. Курейка, після кризи ключовими факторами стануть якість, ціна й рекомендації.
«Якість продукції і репутація виробника будуть відігравати основну роль. Тому просувати не лише свою продукцію, а й себе як виробника – це подвійна вигода. Причому повною мірою ці завдання реалізуються за допомогою не реклами, а різноманітних PR-інструментів. об’єднаних єдиною стратегічною комунікаційною програмою», - зазначив під час виступу Валерій Курейко.
Доповідь експерта викликала значний інтерес у присутніх.
*3-я міжнародна конференція «Хімія й технології жирів. Перспективи розвитку масложирової галузі» відбулася 30 вересня – 1 жовтня 2010 року в АР Крим, м. Алушта. У конференції взяли участь представники 92 компаній з України, Росії, Білорусі, Туреччини, Німеччини, Голландії, Бельгії, Польщі та інших країн.